2022. szeptember 27., kedd

Egy különleges reggel

A legelső vizuális kommunikáció órára egy szokatlan feladatot kaptunk: le kellett fotóznunk az utunkat otthontól az egyetemig, megpróbálva érdekesen bemutatni az utazást.

Ötletem sem volt, mihez kezdünk majd az elkészült képekkel, de az egy órás utamat izgatottan dokumentáltam a telefonnal. Habár eleinte furán éreztem magam, egy idő után egyre jobban élveztem a kreatívkodást és nem törődtem azzal, hogy az utastársaim mit gondolhatnak rólam.

Az óra végére választ kaptunk a keresett kérdésre: a készített képekből egy térképet kell majd szerkesztenünk. Annak érdekében, hogy ezt minél kreatívabban végezzük, az órán különböző térképeket nézegettünk: a megszokott földrajzi térképektől a grafikus és metróhálózat térképeken át a diaporáma térképeken keresztül egészen a tér-kép festményekig.

Íme néhány kép az utamból:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egy 19. századi mű aktualitása

Kárpátok. Már egészen kis korunkban hallottunk erről a hegységrendszerről, csupán azért is, mert a honfoglaláskor, 895-ben a Kárpát-medencéb...